Snöoväder.

Det snart och blåser som bara den. Inget man vill vara ute i. Idag vart det ingen körning som sagt, blir vara inne hos Marcus idag om vi inte ska göra något annat. Jag är så himla körsugen som det finns inte ord till det. December var sista gången jag körde, sen har det alltid blivit annat ivägen. Som förra helg, då gjorde jag illa knät dagen innan i Romme och hade ont som bara den på lördagen då jag hade kameran i handen istället. Men kameran eller cross, lika viktiga. Men nu ska jag läsa vidare i skvallertidningen jag köpte igår. När jag ändå nämnde det så igår åkte vi ner och åt på Max med Louise och Pontus, sen till Coop för att köpa dricka. Där träffade vi Pontus mamma så vi slapp ta bussen hem igen. Och väl hemma hos Pontus vart det kolla på skräckfilm, kan inte namnet på den. Men bra var den iallafall. Och nu har min lilla bebis Marcus haft mardrömmar inatt. Haha, stackarn :( 

Nu ska jag försöka fixa hemsidan.. haha! Wish me good luck!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0