Sportlov.

Nu har sportlovet för mig och resten av skolan börjat. Hade studiedag imorgon så får en dag mer. Vet inte om jag ska vara glad eller ledsen över att det är lov. Såna här korta lov gör man inte mycket på. De dagarna man sitter hemma och har absolut ingeting att göra, då önskar jag att skolan varit igång istället. Menmen, jag har börjat fixa bilderna till hemsidan. One.com strular lite så att jag får fortsätta imorgon, började nyss på min fjärde timma här vid datorn och har hitills fixat ihop fyra eller fem album till hemsidan. SM i Västerås, CC Dråpslaget, Träning i Örebro, Träning i Arboga och sen känner jag på mig att det var någon mer. Och imorgon ska jag fortsätta med resten om datorn inte krånglar tills sig bara.

För övrigt var det en bra dag i skolan. Skoj som alltid, lite för mycket så så det slutade ute i snön i verkstadskläderna. Fick inte mycket gjort på verkstaden så jag tog hem och ska göra någon/några kurser hemma. För se helt enkelt, har fortfarande bilderna att göra. Måste göras snart! Och på lovet, ja vad händer då? Enda som jag vet, eller tror är att jag skulle till Stallis någon dag. Sen vet jag inte :)

dålig kavalité eftersom den är bara nere på 800 px.


Kommentarer
Postat av: Maria

Fiin blogg :) hoppas det blir mycke åkning nu på lovet :) har du kört länge?

2010-02-19 @ 11:13:43
URL: http://mxmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0