Thinking.

MycketMycket går omkring i mitt huvud just nu. Och hör fortfarande dina ord " Tänk positivt Jennifer ". Om man inte kan vara mer positiv, om man känner att det här är inte riktigt en själv eller ens dag. Brukar inte vara så personlig i blogg, inte riktigt mig grej att skriva om sånt här. Men tänkte dra till med en inlägg för att, bara för att liksom. Alltid jag som har så svårt att inte sluta tänka som mycket. Världen skulle vara så mycket lättare för säkert många fler än mig om man inte kunde tänka så mycket som jag gör. Men nu ska jag stänga av datorn och vänta på att Marcus ska ringa, saknar honom. Sen ska jag lägga mig och försöka plugga lite. Bilderna till skolan har ännu inte blivit gjorda.. vilket suger! För mig. För jag vill bli klar, måste få det gjort snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0