Andra boken avklarad

Nu har jag läst ut andra Twilight-boken. Har blivit smått beroende av dom, så himla bra att man inte kan sluta läsa de. Som tur står dom två nästa böckerna och väntar hemma i Elins rum. Synd bara att man är hemma hos M, men måste nästa hem odag för att hämta kläder och lite sånt. Idag ska vi vara med Pontus & Louise, vart filmkväll med dom igår. Vet inte vad vi ska hitta på idag.. någoting kommer vi säkert på :) Det är fint väder ute idag, önskade jag hade haft min kamera här nu. Men det blev kvar hemma igår eftersom jag inte vill ha med den till skolan, eftersom jag åkte direkt till M efter skolan. Imorgon händer ingeting speciellt heller, ska träna om jag inte blir mer förkyld över natten. M ska också träna, för mig blir det ett pass med mentorn som ledare.. haha :) Så himla kul!

Nu ska jag ner och kolla när maten blir klar, sen ska jag in och duscha en snabbis. Eller ja, länge. Värme är det jag behöver nu, har legat stilla och läst boken i typ tre timmar nu på morgonen. Borde komma upp i tempo nu!

Idag hade det varit kallt att köra cross. Tror jag! Haha. Typ 18 minusgrader. För hoppas att det blir cross snart, har inte kört någoting nu när snön kommit. Har tränade på F&S istället. Tror rätt många gör så över vintern, ligger på gym istället för att kröa så mycket. Går ju bara att köra i helgen, om man inte köra på någon inomhusbana förstås. MenMen! Hejdå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0