Hej jag har träningsvärk

Ojojoj, jag har sådan träningsvärk! Brukar inte få så mycket träningvärk, men Karin körde på en som bara den igår :) Men om man får träningsvärk då har det ju gett något också! På söndag blir det pass med Pia igen. Så himla kul!

Igår beställde vi nya hemsidan, jag längtar massa tills jag får den! Jag kommer inte sluta fota eller så bara för att jag byter namn. Kommer bli precis lika som förra om inte mer :) jag säger inte namnet på hemsidan ännu utan det får ni reda på när den är klar eller iallafall börjar bli klar. Blir mer personlig nu också, och kommer har lite mer om mig och livet runt omkring.

Nu ska jag lyssna på boom boom och sen kolla runt lite bilder och kanske en film blir det :) Idag är det 19 minusgrader och fint väder, fina vädret lockar med inte graderna. Skulle inte ha varit fel med sommar just nu så man kunde ligga i poolen eller solat i värmen. Om inte annat legat i lastbilen på en crossbana skulle inte heller vara fel..

Nästa år blir jag 18år, sjukt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0