Hejdå 2009 och Hej 2010

Kan knappt tro själv att det är en nytt år igen. Tiden och gått väääldigt svårt. Mitt år har varit jäkligt bra! Och jag hoppas på ett ännu bättre igen. Med nya nyårslöften som jag hoppas jag kan hålla så..WIHO! :)

Jag ska dessutom bli lite bättre på att skriva i bloggen. Nu på senaste tiden har det varit dåligt eftersom jag varit borta mycket. Igår, nyår var vi med Pontus och Louise. Kollade på film och gick ut vi tolvslaget och sköt lite smällare, sen gick vi in igen för åter en film. Mysigt nyår med bra vänner!

Jag fick dessutom paket igår, 400kr på Gina. Oväntat men har en jättesnäll pojke. Hade tänkt gått ner idag, men kom på att det var stängt :( Ska fixa lite annat idag istället :)

HEJ 2010!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0