Hemma hos M.

Vi har äntligen kommit hem från badhuset i Arboga. Inte mycket folk så det var himlans bra, tråkigt att jag bara hade ont i svanskotan sen igår.. haha :) Men nu är jag hemma hos Marcus, pratade nyss med min vän i telefonen, ska snart gå ner och duscha igen. Luktar kloor trots allt efter duschen redan. Ikväll blir det nog träna, iallafall försöka vara med på ett medelpass fullt ut, kanske inte så bra att hoppa omkring lika mycket som vanligt! Men styrkan ska jag vara med på.


Detta var du "badhuset" vi var på.

Jag kommer ta med min dator hemifrån Marcus, så jag kan ha den hemma eftersom min andra dator har fått virus. Så kan kanske kan komma någonstans med hemsidan om inte annat. Tråkigt som bara den, det var hemsidan jag skulle ha gjort igår och idag. Men vart ju annat ivägen.. som vanligt :) Men något som är bra att man har ju tid till att göra annat istället för att sitta vid datorn om datorn har virus.. haha. Får sätta mig ner imorgon med min egna dator och försöka komma någonstans. Tanka hem något gratis virusskydd så länge till Norton har uppdateras.

Nu ska jag läsa lite bloggar och kolla på bil på blocket :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0