If today was your last day

Har nyss ätit frukost, och gjort mig klar för träningen. Bussen ner till stan går kvart över elva ungefär. Ser fram emot att ha en ny "ledare" som jag aldrig träffat förut. Kan bli kul och se när jag själv gör bort mig lite granna :) Ska snart käka en mandarin också, innan Marcus käkar upp de. Jag tror vi kanske skulle äta på staden efter träningen också, eller så åker vi hem på direkten och äter här. Sen efter vi ätit, duscha och sen tänkte jag åka ner till TP och sen om jag hittar något, har trots allt presentkort :) Känner att jag behöver någon gosig tröja eller så. MenMen :)

Men nu ska jag fixa iordning lite :) Hoppas alla får en bra måndag, om man ens kan få det (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0