Inte mycket att göra!

Har nyss kollat klart på Ondskan som gick på tvn, ingen film jag tycker om. Haha, kanske för att jag tycker den är pinsam/konstig/lite läskig. Men jag ska sätta mig och kolla på en ännu bättre film som jag bara settsjuttioelva gånger, nämligen Twilight. Har snart läst klart boken också, boken är mycket bättre än filmen. Rekomenderas! Självklart längtar man till tredje filmen kommer också.

Imorgon ska jag försöka sova lite längre, inte gått så bra eftersom jag vaknat hungrig varje morgon :( haha. Vid lunchtiden åker jag ner till gymmet och kör ett pass. Sen blir det kanske TP efter det, får se. När jag kör mitt pass imorgon ska Macke också träna, nu ger vi lite mera. Nya hemsidan fixar jag imorgon med, har inte kunnat göra det än. Så beställer den imorgon och så har jag den klar om 14 dagar kanske, observera kanske. Beror på om jag hinner fixa den och så :)

Hoppas alla haft en bra dag idag, och imorgon börjar väl många sitt jobb också. Skolan börjar inte först senare i veckan. Längtar tillbaka lite!


Jag saknar sommaren, dom fräna bilarna och värmen. Alla crosstävlingar och träningar också. Saknar denna dag, som var på bilden. Livet leker när man får gå runt en flock med vilda mustanger. LOVE IT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0