Just like you.

Sitter här och gör ingeting, lyssnar på musik. Marcus är ute med pappa och Kevin på isen och jag fruser reden så gick inte med ut. Förstår inte hur jag kan frysa, morgonrock, mjukisset, strumpor & raggsockar.. haha. Ska inte göra något speciellt idag, vara hemma och ta det lugnt för det mesta. Och imorgon kanske vara med kompisar, vet det senare. Annars ska jag sitta hemma ännu en söndag! Och har tråkigt :) Och ska träna imorgon kväll med bästa Linnea. Men nu ska jag gå och plocka iordning på mitt rum, bara lägga in lite ny musik på mp3n.. haha!



Kommentarer
Postat av: Linnea Sandberg

och jag ska träna med bästa Jennifer :D <3<3

2010-01-30 @ 21:31:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0