Life line.

Sitter och försöker få min nya hemsida bättre än förra försöktet. Må säga att jag har kommit framåt iallafall. Inge bilder komma hamna på hemsidan först jag har tid till att sätta mig att fixa iordning de. Kanske imorgon efter skolan, får se :)

Är hemma hos M just nu, skulle inte ha åkt till honom först på onsdag. Kunde inte hålla mig, sen plus att jag hade min mobil här och sovmorgon imorgon. Lite svårt för mig att ta mig till skolan om jag är hemma eftersom, för kallt för att gå.. hihi! 

Roliga/bra saker från kryssningen!
- Maten, underbar.
- Att dom hade Wii var ett stort plus (spelade i några timmar) haha.
- Mycket trevligt sällskap
- Billiga saker (jämnfört här hemma)
Men allt för så himla bra, bortsett från att frukosten var så tidigt på morgonen och att det gungde väldigt mycket. Blir bara orolig.. :( haha.


Sommar nu. Vill inte ha slask och snö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0