Motocross.

Om cirka en timme ska vi åka till banan. Känner mig på topp idag! Fint väder gör mig alltid glad :) Tyvärr har jag inte kameran med.. men jag klarar mig fint endå! Ska ringa pappa nu och be honom ta med ett par bättre skor och mjukisbrallor till banan. Får se om jag själv kör, beror på lite på banan. Dom hade tydligen inte plogat hoppena? Skumt. Men ska bli kul att se Macke köra också, vi har inte kört på ett tag. Mycket annat har varit ivägen, men nu så. Och sen tror jag att jag har bestämt mig till påsklovet, det blir nog åka med Macke på träningsläger och tävling. Längtar!


En bild jag tog förra vinter från Strängnäs. Mackes förra bike.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0