Motocross


Föraren på crossen på bilden, love him. I love his parents! And the cats <3

Måste påpeka att jag älskar motocross. Hade jag själv inte varit intresserad hade jag inte träffat Marcus, jag hade inte fått så många bra vänner. Speciellt inte Linn eller Anton. Jag hade nog fortsatt vara den Jennifer jag var. Och jag är glad att jag inte är den längre. Nu kan jag vara mig själv. Och det känns underbart. Vet inte varför jag började tänka på det just nu, men det är nog största förändring i mitt liv. Att dessutom sitta på hojjen och glömma bort allt annat runt omkring, friheten man har.

Nu ska jag hoppa i sängen och fortsätta på tredje Twilight-boken. Och förlåt A att jag inte svarade i telefonen idag!
GoodNight!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0