Never Never.

Snart blir det nattinatti. Jag har lyckats fått ihop två album idag till hemsidan. I helgen ska jag försöka göra allt klart! Och hoppas det blir motocross ihelgen med så man får fota. Väntar på att my boyfriend ska ringa och så ska vi planera för imorgon. Mobilen måste jag komma ihåg att sätta på laddning också. Imorgon klockan 16.00 spelar Sverige-Frankrike fotboll, och det ska vi kolla på. Haha :) Men nu ska jag ner och hämta något att dricka och sen lägga mig att läsa lite, måste träna någon dag. Har inte blivit gjort på ett tag nu!! Lata jag. Tråkigt att man bor en bit ifrån stan då bussarna inte går så mycket, kommer bli mycket bättre när snön försvinner och det blir lite varmare.. då kan man cykla istället. Det gillar vi! Bra uppvärming också, för min knän iaf :) Skulle behöva prata med någon sjukgymnast igen! Lite tips om hur jag ska träna knäa..

men jaja! GoodNight!


en bild som ger ett minne från sensommaren 2009.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0