Nu header till bloggen.

Tänkte köra till med en ny header till bloggen så länge. Men som säkert många vet är det inte jag på bilden, utan Marcus W. Men har mycket bilder på honom och han betyder väldigt mycket så att han fick vara med här. Idag skickade jag iväg brevet till nya hemsidan så jag har väl den till onsdag kanske? Vet inte hur lång tid det tar för ett brev.

Jag är totalt förälskad i Twilight-böckerna. Kanske inte sluta läsa.

Jag är något sugen på att köra min Suzuki just nu. Eller till och med sugen på att köra lite Suzuki 250 som M äger. Vill ha sommar, Söderhamn, VM och massor av bad. Sommar 2010, något att satsa på bästa sommaren kanske. Fick reda på en tävling som kanske blir framöver. Hoppas med mitt hela hjärta att det blir av så jag får fota massor. Måste köpa nytt batteri till min kamera.. nya batteriet funkade inte ens ;S skumt som bara den. Någon som vet vad problemet kan vara?

Nu ska jag hämta ratten och pedalerna nere och sen ska jag sätta mig och köra lite bil framför tv:n.. love it.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0