Ojoj, skrev ett inlägg igår.

Igår vart inte dagen alls som tänkt. Fick sluta tidigare från pulkabacken för att en fransman gjorde illa sig.. inte bra. Sen åkte jag hem till M och vi bestämde en liten deal med ingen datordag, fast slutade med att vi satt och kollade på garaget.org i typ två timmar tillsammans. Sen åkte vi och handlade och för en gångs skull var det superroligt att handla, kände mig som ett litet barn när jag och M höll på. Haha :) Sen hem till M igen och gjorde inget speciellt och kollade vi på garaget.org igen! Rolig sida att bara sitta och glo på bilder/filmer. Och nu ser jag att min buss går om 40 minuter måste fixa iordning mig och packa ihop mina saker för att efter skolan åker jag hem igen. Imorgon blir det träna klockan 17.00 och sen på lördag 17.30 åker vi till Stockholm för att ta båååten till Finland.. like it :)

Hoppas alla hade en bra dag igår och får en bra idag med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0