sitter vid fars dator :)

Sitter nere i vardagsrummet och skriver. Idag måste jag på något sätt komma till stan, men vet inte hur. Kan inte åka med pappa eftersom jag ska vara barnvakt åt småsyskonen. Hade tänkt köpa hårfärg :) Inget superviktigt. Ikväll ska vi äta middag hos farmor. Annars ska Marcus och jag vara hemma och mysa och vara ute lika kanske. 21 minusgrader, lite för kallt för mig. Men om det hade vara 21 minusgrader i norrland hade det inte varit så kallt, det är rätt konsitigt. Kylan här nere är mycket värre.

Imorgon börjar skolan igen, åter igen tillbaka till växellådan. Åter igen tillbaka till klassen. Då får man något att göra om dagarna iallafall, fast att ha lov är inte så tokigt heller. Men nu ska jag spela lite, hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0