Skolan väntar närmast

Ännu en vecka med skola. Och sen kommer helgen, och då åker vi till Stockholm och tar en kryssning till Finland. Ska blir hur skönt som helst, längtar efter det. Imorgon har man sovmorgon till tio i elva och det ska bli underbart, jag är så himla trött just nu att jag har huvudvärk. Efter skolan ska jag ner och sätta mig på gymmet och läsa medans jag väntar på far att han ska träna klart. Jag måste säga att jag är förvånad, fick ingen träningsvärk från igår. Så jag hoppas jag inte får det imorgon, får det oftast dagen efter. Men nu ska jag stänga av datorn! Sen packa lite, sen åka till min underbara skola! Verkstad, lunch & svenska sen slutar vi.


Bild från Sorsele

I'm totaly in love with him


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0