Take a trip.

Nu är stugan bokad och klar. I juli åker vi för att spendera en helg på Ullared. Bor mycket fint också, vilket gör det hela mycket bättre. Och idag ser jag en bra dag framför mig, positiv är jag :) Känns bra. Ska snart gå till bussen, eller om 25 minuter ungefär. Sen ska jag och syster ta ut pengar om allt blir som det ska. Orkar inte göra det egentligen (a) hihi.

Som vanligt drömde jag ännu en sjuk dröm, tredje natten i rad. Och jag kunde inte heller sova igår kväll, var hungrig så jag sprang ner och tog en skiva skinka så det värsta hungern försvann så jag fick en ny chans att somna.


www.mxjonsson.blogg.se fixade lite på denna blogg igår. Linn, bästa. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0