The violet hour.

Långtråkig dag i skolan! Uscha :) Sen gick jag med Dennis, Daniel & Richard till bussen vid fyra. Deras kom kvart över och min skulle komma 18 över. Och bussen kom typ 35.. då vart jag inge glad på den. Plus att det var mycket folk på den :( haha. Och nu sitter jag här och ska försöka komma någon vart med hemsidan.. fixa lite bilder bara :) eller lite och lite.. haha! Sitter och lyssnar på spotify, vad vore livet utan musik? ingeting.

Fem saker ni inte visste om mig!
1. Aldrig druckit sprit, ser inte det roliga i det.
2. Är mycket rädd för älgar.
3. Aldrig varit någon som klätt sig efter mode, klär mig i det som känns bra.
4. Dricker inte energidricker.
5. Jag älskar juice!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0