Vad ska man säga?

Körde inte något idag, kan säga att vissa kan inte ploga bana. Men hade kul iallafall, lekte med lillebror.. haha. Körde lite bil i depån också, Macke i deras transporter och jag i pappas 855:a. Kul som fan :) Men sen åkte jag med hem med pappa och nu sitter jag här med virus i datorn. Mitt virusprogram hade tydligen gått ut? Fast det ska gå ut om 23 dagar. Så jag har fått sasser eller om det hette sassar-virus. Ovanligt seg och trött. Så fixa hemsidan gick åt pipan.. :( blä på det. Och sen berättade pappa hade han vill fixa "min" motorcykel, men jag vill inte det eftersom jag inte får vara med och välja färger på fälgar/nav. Så visst, då får han faktiskt skita i det. Menmen :)

Nu sitter jag och lyssnar musik så jag inte kan höra något annat, orkar inte.. hihi. Vill att Macke ska komma snart.. miss him. Imorgon blir det kanske bada, får se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0