1 juni 2010 - sommarmånad

" Det är sommar och nu får man bada " citerade min lillebror nyss. Om elva dagar slutar skolan, och jag vet inte riktigt om jag ser fram emot det. Det här är de sista dagarna med min klass, sen delas vi upp till olika klasser till tvåan. Jag hoppas att jag kommer in på transport och att mina näraste vänner kommer i samma klass. Men det ska nog bli bra!

Idag är det fint väder och jag känner mig pigg och glad. Efter skolan ska jag vara med två vänner, Lucas & Linnea, bäst :) Sen ikväll blir det kolla på Lucas fotbollsmatch uppe på Standard. År och dagar sedan man kolla på fotboll.

Jag vill ha lite mera mx, fota träningar/tävlingar. Snart så..


Christoffer Nyberg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0