24 juni 2010 - nu lever livet

De senaste dagarna har varit så bra. Varit ute och solat, lekt och bara levt. Och idag kommer Linnea och hämtar mig så ska vi sola mera. Hon är bäst. DU ÄR BÄST!

Och jag har som sagt bytt inriktning till tungmek. Visst kommer det bli tråkigt som bara den att inte få vara tillsammans med de jag varit med i ettan. Men det blir ett nytt tag. Något jag tänker satsa på nu. Lastbilsmekaniker, hell yeah. Åker upp till Scania i helgen också! Det kommer bli riktigt kul :)

Igår var en toppendag! Parken zoo, hem till Macke, sen kom Linnea och då vart det gå ner till TP och köpa glass, sen hem till Macke igen och kolla film.

Nu ska jag fortsätta sjunga till Uncle Kracker :)


Idag åker Macke och tränar, men jag kan inte hänga med. Har annat som ska fixas till imorgon. Hoppas det kommer gå bra för pojken. I like you ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0