6 juni 2010 - efterlängtad mx

Jag längtar tills det blir mx nästa gång. Förhoppningsvis i veckan, i Västerås om det är öppet kanske! Då slänger jag upp kameran på ryggen coh glider på banan, upp och ner, framåt tillbaka. Jag gillar't.

Igår fick vi mycket gjort här hemma. Direkt på morgonen oljades altanen in, sen tvättade/städade jag ur farmors bil för en liten peng, ställa tv-antennen, åkte på fyrhjulingstur, gick och fotade med det stooora objektivet och sist men inte minst kollade på Speedway. Och jag förstår inte vad Jason Crump håller på med, han har gått ner på noll. Det här är tredje året jag håller på honom, och inte tänker jag ge upp. Emil gjorde sig illa förra GP:t, bröt sin vänstra arm. Så om han kommer tillbaka iår eller inte får vi helt enkelt se.

Idag är det helt okey väder. Det blir en fototur idag med, måste passa på. Ska gå ner mot sjön och hoppas på att djuren är ute.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0