8 juni 2010 - riktigt skön dag idag

Ska faktiskt bara in och göra ett prov, sen slutar jag. Provet kommer handla om allt vi gjort i verkstaden under vårterminen. Men det ska nog gå bra. Hade tänkt sen att vara kvar i skolan och hjälpa Linnea att blir klar med saker och ting idag. Sen efter det tänkte jag åka och fota någonstans. Parken Zoo kanske :) Tar med kortet utanfall att jag åker dit. Måste passa på när det är bra väder!

Det blir ingen mx ikväll utan det blir på torsdag, kanske Västerås. Och då ska jag fota. Hoppas det vattnar banan så den inte är dammtorr. Men det duger fint för mig med :D

Kolla vilken Bubba-scrub Erik Rosendahl får till över vallen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0