Bloggfix.

Har suttit och fixat om lite på bloggen nu. Kände att en ändring behövdes! Och snart hoppas jag på att man orkar sätta sig med hemsidan också.. Har absolut ingen ork till det. Det är bilder som ska lägga in där också. Så får se vad som händer ihelgen. Tråkigast av allt är att jag bör inte sitta ner pga att ett ledband kan vara skadad i slutet på ryggen så Stefan avrådde mig att sitta ner mer än vad som behöves. Menmen, knäa funkar en stund att stå på.

Sitter annars och lyssnar på Rascal Flatts, mycket bra. Life is A highway, den låten skapar ett litet hopp någonstans inom mig. Den får mig riktigt glad!


en bild på Ludwig Larsson från Kattcupen. (inga bilder från kattcupen på hemsidan än)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0