Blogguppdatering.. tummen ner.

Har inte blivit mycket av att skriva i bloggen. Internet strulade hemma igår så att jag lät bli att ens försöka. Men nu så funkar det och här är jag. Dagen idag, ja börjde med att jag kände " åhh nej inte skolan ". Hihi :) Men sen väl någon timme i skolan gick den känslan över och då vart mycket annat också bra. Mitt underbara " förmyckettänkande" går alltid över när jag är i skolan. Stänger ute det som händer utanför skolan när jag är med mina vänner. Oftast.. känner mig lite smått negativt just nu. Måste städa mitt rum också, sen ska jag sätta mig ner och läsa lite ellära! Det är faktiskt kul, jo jag är seriös. Då tänker man inte på annat.. haha.

Aiia, onödigt inlägg men skönt att få det sagt och gjort. Fick en fin mening av fader igår om att jag kanske kommer få problem med att köra cross eftersom svanskotan är dom den är. Måste verkligen söka för det nu, för att det är så himla jobbigt att inte ens kunna sitta utan att det göra ont.

När man är friskt har man tusen önskningar, när man är sjuk har man bara en.


Kommentarer
Postat av: Tanja

krya på dig gumman

2010-03-03 @ 17:26:11
URL: http://tanjawictoriaellwood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0