Börjar 12.40 idag..

Att börja så sent och sen sluta 14.45 känns inte riktigt bra. Haha! Men självklart ska jag till skolan endå, har ju matte och gympa. Båda två är roliga. Sen innan skolan ska jag ner på staden och fixa lite saker. Sen efter skolan ska jag till Macke, och sen kanske vi ska ner på TP. Han ska kolla på jeans, jag med sen ska jag kolla på en jacka jag hittade förra gången jag var därnere. Och sen mot kvällen kanske det blir vara med Pontus och Louise.

Imorgon vet jag inte vad som händer, om det blir motocross eller inte. Så då får vi se senare :) Kameran rycker jag iallafall med om det inte är så att det skulle regna eller något åt det hållet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0