En helt underbar dag.

Skolan gick bra, kände mig riktigt positiv och iform emot vad jag varit. Inte kännt av så mycket i ryggen idag, kanske besöken hos Stefan gett resultat! Fick saker gjorda idag, och efter skolan var det fint väder som gjorde mig ännu piggare och gladare. Gick från skolan ensam ner till staden. Kände för det :) Ångrar ingeting. Gick ner på gymmet och väntade på att pappa skulle träna klart. Satt och läste skvallertidningar.. haha. Sen åkte vi hem. Och sen har jag suttit här och försökt fixat hemsidan. Känner att jag nu har en design som passar mig! www.jenniferlarsson.se . Men det tar nog ett tag till innan jag får allt klart. Ska passa på imorgon då efter skolan jag inte ska göra någonting. Vilken ordning de där orden vart i.. haha. Nu ska jag hitta på något annat, bra på tv klockan nio som jag ska kolla på. Imorgon blir det ingen sovmorgon för mig.. alla andra har sovmorgon till 12. Jag ska nämligen vara guide för åttor som kommer för att besöka skolan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0