En riktigt skön dag.

Var ensam hemma hos Macke till halv tre. Haft en kanondag här. Pappa kom visserligen och hämtade mig för att jag har haft ont sedan onsdags då jag var hos Stefan Göransson och undersökte svanskotan och ryggen. Så idag vart det akupunktur, knacka rygg och nacke. Det var första gången i mitt liv jag fick nålar i ryggen, helt otroligt konstig känsla men ändå lättande. Menmen, sen vart jag tillbakaskjutsad och då myste jag med katterna på golvet och fota de. Sen gick jag ut och satt i solen över en timma. Varit en avslappnade dag iallafall, det behövdes. Och snart blir det god middag och sen blir det filmmys. Och inte med vilka som helst utan Pontus och Louise, bästa ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0