En toppendag på crossbanan.

Klockan nio gick Marcus och jag ut och började våran dag som flaggvakt. De första som åkte var guldhjälmarna som åkte fram till Lunchtiden. Sen åkte Ungdom, juniorer o.s.v ut. Då tog jag chansen att fota lite, fick ett par härliga bilder i detta fina väder som var. Och har till och med inte lagt märke till att jag sett såna jag känner utan att hejja till exempel Sarah. Haha :) Hade absolut ingen aning om att hon och Joel var här. Sen träffade jag Sofie :) Imorgon blir det ännu en förmiddag som flaggvakt och sen ska jag fota när de större börjar åka. Åh, denne dag har bara varit så bra. Och jag hoppas att nästa blir lika bra. Pojkarna och flickorna körde på bra och vad jag sett så har inte ambulanspersonalen behövt gå ut på banan någon gång.

Nu ska Macke setta i en film i dvd:n sen ska vi väl kolla. Iallafall han ska. Jag tänker sitta här en stund :)
hopppas ni haft en lika bra dag som mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0