I only wanna be with you

Tänkte att jag skulle skriva av mig lite granna här. Sitter här på min kudde jag måste sitta på för att det minskar min smärta lite. På onsdag ska jag på undersökning klockan tre. Så går ifrån skolan tidigare. Jag som inte haft ont på hela helgen, kanske för att jag inte suttit så mycket i helgen.. var uppe och rörde mig nästan hela tiden. Sen när skolan börjar så får man tillbaka det. Vill inte ha med kudden till skolan haha..

Marcus och jag har snart varit tillsammans i 33 månader. Över 2 och ett halvt år. Och det har varit den bästa tiden i mitt liv. Första killen i mitt liv. Jag gav dig mitt liv och du har det så länge du vill. Boy, you just don't realise what you do to me. Finns så mycket jag skulle kunna skriva om honom här. Men det tänker jag inte :) my favorite boy♥

absolut ingen som lägger upp bilder på oss tillsammans, eftersom jag själv inte gillar att vara med på bild så mycket. men det här är bara så bra för att vara sant. me and you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0