Immse vimse spindel ..

Jag tycker inte om spindlar. De är läskiga och då svarar pappa " tänk på hur små dom är jämt emot dig ". Ja, men jag krälar ju inte så äckligt som dom gör iallafall.. haha :) Spindlar är nog en av de sakerna jag inte tycker, så många gånger jag fått panik och känt att det finns ingeting runt omkring mig bara jag och spindlar. Så blir det ungefär när jag ser en spindel i mitt rum. Blä på dom! Stora som små.

Men iallafall, har sovmorgon till tio i elva.. vad gör jag uppe nu? Haha. Kunde ha gått och lagt mig igen men då blir man mer trött. Idag är det riktigt skön dag i skolan. Svenska, sen verkstad och sen slutar man runt tre. Men nu ska jag fixa iordning mig och leta rätt på kläder. Blir blåa mjukiskläder idag!

Lucas Eriksson, du är en av de bästa. Du är mycket bra vän ♥


Kommentarer
Postat av: emma.

Hej hej! Hoppas att du får en toppenbra dag :) KRAM

2010-03-30 @ 14:40:50
URL: http://emmalindbloms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0