Ingen motocross idag.

Vart ingen motocrossträning idag eftersom Macke har ondare i ryggen. Men förhoppningsvis har han tid på måndag som pappa fixat åt honom. Och på måndag blir det träna på Tjejgymmet för mig, träna armarna och mage. Sen tisdag blir det cykla om det fungerar bra för mig. Denna vecka som kommer blir det ingen träning på Friskis. Ska känner efter hur svanskotan är först. Försten fick pappis fru en jättebra bok om träning igår när hon fyllde, så hade tänk att läsa den också. En bok P.Roberto skrivit. Verkar mycket rolig och bra och hoppas på fler kunskaper om träning också.

Igår vart det en toppendag. Vi var ute vid lunch och åkte fyrhjuling. Sen gick vart det en promenad. Och senare mot kvällen gick jag, Marcus och lillebror Kevin ut. De två hoppade i snöhögarna som bara den. Men sen fick vi se någon jag aldrig sett förut. Nämligen en räv som gör sina skutt uppåt för att sedan landa neråt på till exempel en mus som är under snön. Det satt vi och kollade på igår ett tag. Sen hörde vi skott och skulle gå och kolla så då följde farmor med också. När vi kom ut på rakan på åker såg jag något som såg ut som en tjur.. haha. Visade sig vara den stora älgen som är häromkring. Sen hörde vi skall från hunden. Och då började älgen springa i den djupa snön, måste ha varit en km han sprang i full fart.. och sen kommer hunden springandes efter i snön! Hahaha, såg så roligt ut :) Fint väder var det också hela dagen igår.

Men nu ska jag klä på mig sen vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Lägga in bilderna från i fredags på datorn kanske. Låter som en bra idé!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0