Inte den bästa uppdateringen.

Vet inte riktigt när jag skrev senast. haha :) Dagarna går och går, allt för fort! Och humöret är på topp fortfarande, inte känt av det onda på ett tag. Kanske i vissa lägen men annars icke. Vilket gör mig ännu gladare.

Fortfarande att känna att hjärtat går i takt med basen i bilen är det bästa som finns. Och musik, aldrig utan det går det att leva.

Idag blir det en vanlig dag i skolan. Hoppas jag :) Sen efter skolan ska jag hem hit och sen får jag se om Macke hämtar mig eller om han kommer och sover kvar här. Kanske ska han träna i helgen och då ska jag följa med! Men nu måste jag fortsätta fixa iordning mig och packa väskan till skolan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0