Inte på hugget idag.

Kunde inte riktigt somna igår kväll, vet inte varför. Och nu är man jättetrött, tur att man inte går så längre idag. Slutar klockan tolv och då ska jag hem till Marcus igen och blir hemskjutsad på kvällen för att jag ska hand om mina syskon imorgon bitti då jag har sovmorgon. Awesome :) Ska kolla om Farmor kan skjutsa mig till bussen bara så blir det superbra. Sitter här coh gäspar för fullt.. Bussen går om en timme och jag ska fixa iordning mig strax. Sista veckan i skolan, känns helt underbart eftersom detta kan blir ett bra påsklov! Vad ska ni göra på lovet? :)


Kommentarer
Postat av: Snookie - Perfection since 1992

Hejsan!

Kikar in och önskar dig en bra start på veckan!

Pussen!

2010-03-29 @ 09:12:59
URL: http://snookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0