Juice och kexchoklad.

Nu är jag hos Marcus, vi kom nästan nyss hem från hans vän Jimmi. Han har världens roligaste bilspel LFS. We like! För övrigt sög skolan idag, ingeting gjort. Mycket jobbig dag. Men som tur har mycket löst sig, Lucas.. du är min bästa vän! Och det kommer du alltid vara. Imorgon hoppas jag på en bättre dag. Tyvärr gör det onda att mina dagar inte blir fullt 110% bra. Den 17e har jag tid för undersökning, jag längtar!!

I helgen kanske det blir fota tävling. Åker iväg på fredag och stannar tills söndag. Kan ju alltid hoppas på att det blir så, mycket blider och bra väder!

Nu ska jag ner och hämta med juice, drack upp hela glaset nyss.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0