Längdskidoråkning.

Idag premiärkörde jag langdskidorna jag lånat. Må säga att det är riktigt kul! Jag hade kul enda tills jag träffade på Helge Älgs fru. Jag som är mycket rädd för älgar måste ha slagit hastighetsrekord på längdskidor. Haha! Nu skrattar jag bara åt händelsen och jag önskar jag fortsatt åka istället för att vänt hemåt. Men som sagt, jättekul att göra och himlans härligt i solskenet. Detta är en sak jag kommer göra nu, så länge det går. Ska kolla upp efter nya skidspår häromkring gården och hoppas på att jag inte träffar på fler älgar. Rådjur eller rävar kan det vara istället.

Idag var det tillbaka till skolan. Och nu har jag inte mycket kvar att göra på Block Två. Tre saker, go me. Men lever man för något sånt här så går det bra framåt! Nu ska jag sätta mig och kolla runt lite på internet, och när jag har tid och lust ska jag försöka göra ett nytt försök med hemsidan. Tyvärr är design inte min grej, utan det mesta är för att bara visa mina bilder och sånt. Någon som är duktig på design och vill hjälpa frivilligt? :)

Hoppas alla haft en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0