Lite av allt möjligt.

Skrev aldrig igår, kände inte riktigt för det. Men nu är jag här igen. Skolan igår var helt okey, kändes skönt att komma tillbaka och träffar folket. Måste säga att det gick väldigt bra i verkstaden, kände att jag fick saker gjorda. Och idag ska jag ge mig på Saab-växellådan. Sen måste jag se till att göra svetsen snart! Alla andra har gjort den i klassen tror jag, just me left.

Sitter hemma hos Marcus.. en gång till. Var inte meningen att jag skulle sova här inatt, men hade sovmorgon idag och ingen hemma kunde skjutsa och jag kände inte för att vara i skolan tre timmar innan vi började. Så att det känns riktigt skönt att sitta här i solskenet, sant solen skiner. Vilket under! Jag hoppas att snön vill försvinna innan nästa lov, det skulle vara så himla bra att det planerna till nästa lov är så bra! Fota tävling och träningsläger neråt i Sverige och jag hoppas att det blir så. Men mycket hinner ändras :)

För övrigt har jag funderat i två dagar om jag ska flytta bloggen. Blogg.se är inte så himla kul längre.. Så att får se vad jag göra. Men som sagt, säger i såfall till om jag har en ny blogg :)

Ha en bra tisdag alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0