Morgonbloggis.

Idag händer absolut ingeting. Blir väl vara ute och vara med lillebror, leka så mycket jag kan iallafall. Trött är jag och sovit dåligt har jag. Hade sett fram emot att sova länge idag, men det gick inge vidare. Haha! Har träningsvärk i armarna från igår. Rätt skönt att ha träningsvärk där.. hahaha :) Känner att idén om Tjejgymmet kan vara rätt så bra! För att ett medelpass är nog inte riktigt hela jag redo för just nu, då får jag träna de kroppsdelar jag kan på gymmet i stället. Ska höra med fader om vilka saker jag kan göra, eftersom han har varit i den branschen ett tag. Som han sa: 120kg stenhårt till sommaren. Om ni undrar så är han tränar han styrka träningen fem dagar i veckan, och har gjort det så länge jag minns. Min far, älskar honom. Förebilden i mitt liv :)

Nu ska jag gå ner och äta frukost. Sen blir det väl att klä på sig och gå ut. Föresten, fick några fina bilder igår eftermiddag då jag var ute och fotade. Tänkte vara ute idag med eftersom det var varmt och mysigt ute när solen sken. Imorgon hoppas jag på likadant väder då det blir motocross om Marcus känner att hans rygg är tillräckligt bra för att köra. Men han kör nog, mycket stoppar inte han.
Ha en bra helg allihopa! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0