Motocross eller inte?

Det är frågan. Sitter och funderar om jag ska åka med till crossbanan idag. Är rädd att jag kommer få ont i ryggen som jag fick igår när jag och Macke var nere på TP. Slutade med att jag fick svårt att stödja på vänsta benet och det högg i ryggen när jag gick. Pappa gav mig rådet att strecha lite då och då så det är bara att följa. Men en sak som gör att jag vill stanna hemma idag är att jag vill fixa hemsidan! Har en idé om hur den ska se ut, men idéerna blir aldrig verklighet just nu. Så ska höra med Macke om hur jag ska göra idag. Det verkar iallafall vara fint väder ute.. tummen upp för det!

nu smälter snön för fullt, hoppas det fortsätter så också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0