same old brand new you.

Har absolut inget speciellt att skriva. Min dag, skolan, hem och försökt fota fåglarna som flög ifrån mig, fota farmors söta katter och sen hem. Nu ikväll har jag suttit och fixat ett träningschema åt Macke och har dessutom suttit och skrivit upp när tävlingarna går. Sen får vi se om det blir något eller inte. Nästa helg blir det tävling för Macke och det längtar jag till. Det var ett väldigt bra tag sedan det var tävling. Det är bästa som finns, att se honom tävla. Men visst är man väldigt nervös också. Men nuförtiden fotar jag så att då tänker jag inte lika mycket på det. Träningsläger ska det också bli nästa vecka för honom så jag ska fota där med. Ska försöka lösa allt med ström så jag kan ladda batterina till kameran och fråga Uffe om jag kan låna hans dator så jag kan föra över bilder på hans dator och sen hårddisken. Det skulle vara super. Jag har också tänk att köpa en minneskortläsare så slipper jag behöva ha kameran instoppad i datorn och slösa batteri :D haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0