Sitter och fixar med hemsidan.

Sitter och fixar lite med hemsidan, nu börjar det bli bra :) kika in och skriv något i gästboken också! www.jenniferlarsson.se . Fortfarande är det lite bilder som saknas som jag ska fixa ihop snart. Imorgon, tisdag. Sovmorgon till tio i elva, men funderar på att åka in tidigt till skolan, eller iallafall tidigare eftersom jag inte är klar med svenska ( barndomsminne ). Som ska vara renskrivet och klart tills imorgon. Renskrivit kommer det inte vara, men skrivit på papper iallafall. När jag är klar här ska jag fortsätta skriva. Men vill inte sätta upp det på vägge i skolan bara, det är nästan tråkigt det jag skriver men jag kom aldrig på något som vart längre än tio rader haha. Så jag skriver om det gamla huset vi lekte i när vi flyttade till villan. Men nu ska jag fortsätta med det :)


smygbild från www.teamtapper.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0