Stick it.

Skolan idag. Hade huvudvärk, ont och var allmänt seg. Gick som det gick. Men nu är det bättre :) Marcus har kommit hit och vi kollar på film. Saknat honom <3

Idag var det inte vilken dag som helst utan också Lucas Erikssons 17-årsdag. Mycket grattis på honom <3

Uppdatering med bloggen går inge vidare. Har ingen ork att försöka starta min datorn ibland eftersom det är lite för seg nu. Men tar hem min andra datorn på söndag ifrån Marcus. Och då blir det mer bloggandet.

Har pratat med gympaläraren och har fått tillgång till att gymma på Tjejgymmet i veckan vilket är super nu då jag inte kan göra så mycket på grund av ont. Så nu blir det träna armarna, och sen hoppas jag på att komma igång som vanligt så snart som möjligt. Trött på att inte kunna träna eller köra. Föresten ska Marcus träna på söndag så då tänkte jag följa med och fota om inget annat kommer ivägen. Hoppas på bra väder bara!

Nu ska jag kolla film :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0