11 maj 2010 - Godmorgon solen!

Vart något glad när solen lyste in genom fönstret. Sitter nere och lyssnar på musik och har precis ätit upp min frukost. Ska sedan gå och fixa iordning mig, om en timma ska jag åka till bussen. Men kommer jättetidigt till skolan emot vad jag brukar, men då får jag hitta på något annat. Efter skolan ska jag vara med Linnea :) men ingen träning blir det eftersom jag är fortfarande förkyld.. innan Sverigecupen i Hökensås vart jag förkyld och det har hållit sig framåt tillbaka hela tiden. Men nu får jag försöka bli frisk! Måste..

Känner att jag vill köra cross, hoppa studsmatta, bada, fota, leka.. bara vara ute!

Om en månad slutar skolan.. Känner redan hur jag kommer sakna min klass. FP1C - simply the best

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0