16 maj 2010 - Mx i Kungsör igår

Igår satt jag äntligen på crossen igen, första gången på ett halvår som sagt. Tog åt mig fem varv, sen kände jag att underarmarna inte ville sammarbeta riktigt. Så att jag snappade åt mig kameran och fotade Marcus & Theo + andra nästintill hela dagen. Det var en riktigt rolig dag och strålande sol. Fick mycket fina bilder och roliga som jag suttit och skrattat åt.

Efter motocrossbanan tog vi sats mot Örebro där vi hämtade en crosshoj. På vägen dit såg vi att det hade vält en lastbil första rondellen in i Arboga och på vägen hem försökte de dra upp den så att vägen mot Eskilstuna var avstängd så att vi fick ta en riktig omväg hemåt.

Nu ska jag skriva ut lite fakta om " Bilen i mitt hjärta ". Ska ha en redovisning om min drömbil inför klassen i veckan, så måste skriva ut fakta om den. Och det var ju självklart Ford Mustang-69 Mach 1.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0