29 maj 2010 - halvvägs

Sitter inne i röda lastbilen just nu. För en stund sedan körde Mx1 klart sin första finalheat. Och där i heatet vart det två allvarliga vurpor, krya. Alla klasser har kört sitt första finalheat. Marcus kom femma i sitt. Och Mx2u ska köra igång sitt sista finalheat om en kvart. Nu åkte andra ambulansen mot sjukhuset. Tråkigt när sånt händer. För övrigt måste jag säga att jag gillar banan här uppe, den är bra och depån och klubbhuset är fint. Funderar på att gå ut till Marcus snart, han sitter här utanför. Ska sen ut på banan igen, känner att mina knän värker :( Och svanskotan gör ocskå ont idag med.

Jag vill att solen ska komma fram nu. Det regnade nyss lite granna. Som tur har det inte regnat när jag varit ute, nej men kolla solen kom nu! haha, vilken tur.

Efter sista finalen ska vi packa ihop och åka mot Woxnadalen för tredje deltävlingen imorgon. Jag har heller aldrig varit där så det ska bli riktigt kul. Jag tror eller vet att det är en mjuk bana och det älskas att fotas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0