On my way home again

Just nu ligger jag bak i bussen eller lastbilen eller vad man ska säga. Har täcke, kudde & pojken här. Skulle satsa på att han sover, tänkte lägga mig och vila jag med. Då känns det som tiden går snabbare. Vi har nyss kommit in i Gävle och har en bit kvar. I Tönnebro rastplats träffade jag inte vem som helst utan bästa Linn. De var på väg hemåt till Sundsvall. Fint sammanträffande där!

När vi kommer tillbaka till E-tuna hoppas jag att min far kan hämta mig hemma hos Marcus så jag kommer hem skapligt. Imorgon blir det tillbaka till skolan, förmiddagen kommer väl bli i stort sett som alla de andra fyrk-lektionerna på sistone. Jag gör inget, är klar med ettans saker så att har börjat med lite transport/tunga fordon saker men har ingen alls fokus längre. Men det ska nog bli bra snart, stor i valet och kvalet och vet inte vilken inriktning jag vill välja till tvåan, har valt transport som första men vet inte riktigt om jag vill det längre. Menmen, upp med humöret och tänka inte så mycket på det. Min lärare sa att jag har god tid på mig att tänka.

Nu ska jag försöka sova lite :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0